Kdo přispěje?:Dokud dýchám, doufám.
Kdo přispěje?
9. června 2014 v 23:50
Black list privat
Nech si udelat zajimave pekne fotky a mas krasny penize v kapse..jestli mas v hlave..ale tyden nevim no je to dost malo..vydaje a pak malo casu na vydelek myslim
9. června 2014 v 23:17
Black list privat
No ja se priznam ze ano,delam na private za 1200 kc. Je mi 22 a nikdy jsem si nemyslela,ze bych v zahranici mohla vydelat,jsem hubena a vysoka,ale v obliceji jsem neco jako ta slecna z blacklistu....zadne ladne rysy,nic elegantniho a extra krasneho. Takze me nenapadlo jet ven. Studuji vysokou,ale na tyden v mesici bych vyjet mohla...mozna se nad tim ted i zamyslim.
9. června 2014 v 22:12
info Irsko za Francii
Ahoj, ten směnný obchod se mi líbí. Kdyžtak napiš na
Lenadance@email.cz a domluvíme se :) L.
9. června 2014 v 21:21
Black list
To jsem se zasmala..kentaur..ale mam take takove zkusenosti.Ja jsem starsi 43 let ale vysoka a stihla tak vydelavam ale je fakt ze moje spolubydlici byla plnostihla asi 85kg malinka a vydelavala take dost.Jen mela jinou klientelu.
9. června 2014 v 19:29
Pro odkaz na blacklist
Normální průměrná holka nechápu proč obluda, pokud je milá ke klientům a mluví cizími jazyky, tak věř, že s výdělkem nemá problém. Zase se tu ozvala jedna z těch co dělá někde na privátu za pár stokorun že?

9. června 2014 v 18:21
Black list
Ver ze v zahranici delaji i vetsi obludy nez tato .....to co me jednou privitalo na private v Bielu by bylo na zapis do Guinessovky. Vypadalo to jako kentaur....a take to vydelavalo.
9. června 2014 v 13:03
Lenka
Ahoj hledám kamarádku na privát .Pracuje se jen ve dvou !
prívát je veden ženou jsem češka věk a postava nerozhoduje!
Tak jestli potřebuješ penízky tak se mi ozvy klientela je zajištěna reklama a bydlení zdarma !Těším se na Vás !Přeji krásný den!722693636

9. června 2014 v 09:07
Pro Odkaz
9. června 2014 v 03:54
VYMENA